Pomembno glede podpisnih tablic:
- Podpisne tablice MORAJO biti priklopljene neposredno v računalnik in NE preko razdelilcev oz. t.i. "USB hub-ov"
- V primeru kadar imate/vidite na ekranu podpisno okno, podpisna tablica pa je brez slike (črni ekran), poskusite zadevo rešit tako, da izklopite kabel od tablice iz računalnika (torej iz USB vtiča), nato pa vklopite nazaj
⚠️ Pomembno: NIKOLI ne izklapljajte kabla iz same tablice, saj lahko to povzroči dodatne težave
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ob prihodu in prijavi v sistem Windows vedno najprej preverite ali imate v SETCCE BetrSign takšno sliko (slika2) do katere pridete z desnim klikom na ikono C (slika 1). Ikona C se nahaja v spodnjem desnem kotu ekrana ob uri.
Slika 1
Slika 2
V kolikor ne vidite »Podpisni zaslon« in »Mouse« NE SMETE pričeti z delom in sklepanjem zavarovalnih polic saj ePodpis ne bo delal.
Prvi korak k rešitvi je resetiranje računalnika, če do napake pride tekom dela, pa lahko poizkusite rešiti situacijo z naslednjimi koraki:
- Desnik klik na ikono C (slika 1)
- Izberejo IZKLOPI
- Potem še enkrat zaženete SETCCE program, ki se nahaja na namizju ali v START meniju (sedaj bi morali videti »Podpisni zaslon«)
- Če »podpisnega zaslona« ni kljub izklopu in zagonu SETCCE komponente potem je ponovni zagon računalnika edina rešitev.
Če ob zagonu javi, da ima novi certifikat VEDNO kliknemo DA.
Po zagonu se lahko testno zažene podpis na spodnji povezavi:
https://app.betrsign.com/cockpit/index.html
Ali je bil ta članek v pomoč?
To je super!
Hvala za povratne informacije
Žal nismo bili v pomoč
Hvala za povratne informacije
Povratne informacije poslane
Cenimo vaš trud in bomo poskušali popraviti članek